"JO CONFESSO" DE JAUME CABRÉ, UN ANY D'ÈXITS

ACTUALITAT
VLLG? / "JO CONFESSO", MÉS DE 65.000 EXEMPLARS VENUTS EN 8 EDICIONS
-actualització 02.09.2012-

Ara fa un any, amb la reentré literària de la tardor del 2011 va tenir un nom inqüestionable: Jaume Cabré i la seva nova novel.la, Jo Confesso, cridada a ser un gran èxit editorial. I el temps i l'obra han demostrat que així ha estat. D'ençà que va arribar a les llibreries l'1 de setembre de l'any passat, publicat per l'editorial Proa, la darrera novel.la de Jaume Cabré ha acumulat un èxit rere un altre. Més de 65.000 exemplars venuts, 8 edicions, l'elogi unànime de la crítica i l'èxit internacional avalat per les traduccions. 

"Jo confesso" ha representat un dels esdeveniments literaris més importants dels darrers anys. La força amb  què aquest títol irrompre a les llibreries catalanes va generar un ritme de vendes vertiginós els primers dies de la seva publicació: una venda mitjana de mil exemplars diaris els 12 primers. 

Avalat ja per l'èxit de la seva anterior novel.la, "Les veus del Pamano", les traduccions també s'han succeït en el cas de "Jo confesso", amb les seves edicions en castellà, alemany i italià, en els casos de les traduccions ja publicades. En el propers mesos arribaran les noves traduccions a Polònia, Països Baixos, França, Hongria, Noruega, Dinamarca, Portugal i Albània. 

A més durant aquest períde, "Jo Confesso"  ha rebut el Premi Crexells de l'Ateneu Barcelonès, el Premi Crítica Serra d'Or 2012 de Novel.la, el Premi de Narrativa Maria Àngels Anglada i el Crítica Catalana. 

PER NADAL, EDICIÓ ESPECIAL
Edicions Proa prepara una edició de regal de cara a Nadal, que inclourà un CD amb peces musicals interpretades amb un violí Storioni, que té un paper fonamental a la novel.la. 

JAUME CABRÉ AL VOLS LLEGIR?
El mes de novembre de 2011, passats dos mesos de la publicació de "Jo Confesso", el programa literari de Ràdio Nova, "Vols llegir?", va entrevistar a l'escriptor català. Us oferim la possibilitat d'escoltar-la en aquest mateix article:

Font: Editorial Proa
Article/post 707 - J.M. Solé - Vols llegir? - Ràdio Nova




Comentaris