ELS LECTORS QUE SI ESTIMEN ELS LLIBRES -242- LA FORÇA DE L'ÀNIMA

VLLG? / ELS LECTORS QUE SI ESTIMEN ELS LLIBRES
'La força de l'ànima' és una història real com la vida mateixa. Un llibre que presenta un testimoni colpidor. Un relat que va viure una nit d'estiu a Vitòria la Maria Josep Pazos i ho explica així a les primeres pàgines de 'La força de l'ànima': 'Vaig morir per primera vegada el 24 d'agost de 2011 a Vitòria. Va ser una mort terrible. Em va sorprendre de matinada mentre dormia en un hotel. Mai saps quan se t'acabarà la vida ni si et trobarà preparada. Jo aquell dia tenia les maletes fetes però no per anar-me'n per sempre. A l'endemà m'esperava la meva filla Clàudia, de 14 anys. Era un viatge especial'

D'aquesta manera comença el testimoni d'aquesta dona jove, amb una feina de responsabilitat que va caure en coma. Durant aquella experiència propera a la mort passa per diferents fases de la seva consciència i viu regressions a vides passades. Un coma del qual va despertar un bon dia..., li van fer escoltar una cançó, 'Estic esperant' del grup manresà Els Convidats, i immediatament la Maria Josep va reaccionar i va començar a plorar. Va ser el primer pas cap a la seva recuperació. 

Un testimoni ple d'esperança, un viatge d'anada i tornada als límits de la vida. La prova que l'ànima existeix i que amb coratge i superació s'arriba a la felicitat. Maria Josep Pazos ha explicat el seu testimoni amb la col.laboració de la periodista Anna Vilajosana Garcia. El llibre és publicat per Angle Editorial i disposa d'un total de 128 pàgines. 



Font/enllaç: Angle Editorial / La Sageta Solidària / Papallupas, pallassos d'hospital
Article/post: 915 - J.M. Solé - Vols llegir? - Ràdio Nova



Comentaris