EL QUART LLIURAMENT DE LA SÈRIE 'MILLENIUM' ÉS PUBLICARÀ EL PROPER ESTIU

VLLG? / ACTUALITAT
La quarta entrega de la sèrie Millennium , 'El que no et mata et fa més fort' , es publicarà en castellà i català a l'agost. La novel·la, protagonitzada per Mikael Blomkvist i Lisbeth Salander, estarà escrita pel suec David Lagercrantz, elegit pels hereus del mort Stieg Larsson, autor dels tres volums precedents. 

Les editorials Destino i Columna han públic que aquest quart lliurament de la sèrie 'Millenium' sortirà a la venda a tot el món el proper estiu, coincidint amb el desè aniversari de la publicació a Suècia de 'Els homes que no estimaven les dones'. La voluntat de Erland i Joakim Larsson, pare i germà menor de Stieg Larsson, respectivament, i gestors del seu llegat, ha estat escollir Lagercrantz per escriure el seu propi 'Millennium 4' i voler "mantenir amb vida a aquells personatges i aquell món que va ser creat per Stieg Larsson"

Tots dos entenen que aquest escriptor és el "idoni "per" la seva gran experiència i habilitat "per fer" retrats de personalitats úniques i genis de gran complexitat ". Per la seva banda, l'elegit ha assegurat que no va poder rebutjar l'oferta per escriure el nou títol. "No vaig poder resistir-me. He rebut diverses ofertes, però cap d'elles em semblava prou atractiva. Quan em van presentar la idea, i després de recuperar-me del xoc inicial, no vaig veure el moment de començar a escriure. No recordo l'última vegada que em vaig sentir tan emocionat, emocionat i terroritzat, he de dir "

L'escriptor viu a Södermalm, el barri d'Estocolm en el qual Salander tenia el seu pis i que va aparèixer en els tres volums anteriors de la saga que ha captivat fins al moment a més de 75 milions de lectors a tot el món, en castellà s'han venut prop de 4 milions d'exemplars de la saga i 350.000 en català.

Font/enllaç: La Vanguardia - Ara.cat
Article/post 1158 - Vols llegir? - volsllegir.cat - Ràdio Nova

Comentaris